Reklama online restauracji

reklama online

Restauracje mają to do siebie, że żeby móc zarobić muszą mieć drogie ceny. W końcu na koszt utrzymania restauracji zbiera się koszt utrzymania lokalu, pensja dla pracowników, rachunki, cena składników do przyrządzania potraw, sam sprzęt kuchenny i wiele innych rzeczy, w tym reklama online. Często uważamy, że reklama nie jest nam aż tak potrzebna – w końcu potencjalny klient, jeżeli jest głodny lub szuka miejsca do którego może zaprosić bliskich nie musi natrafić na reklamę, gdyż restauracje sam znajdzie – w aplikacji Google Maps lub już w samej wyszukiwarce. Jednak takie myślenie nie jest dobre – odpowiednio przygotowania reklama w internecie naszej działalności, (i to nie tylko w przypadku restauracji – odpowiednie przygotowanie reklamy może zwiększyć sprzedaż i obroty w praktycznie każdym rodzaju firmy – niezależnie od tego czy prowadzimy działalność budowlaną, hydrauliczną czy po prostu prowadzimy restaurację. Na czym polega odpowiednia reklama w sieci? Więcej na ten temat we wpisie…

Odpowiednia reklama online to klucz do sukcesu

W internecie możemy wyróżnić trzy najbardziej podstawowe rodzaje reklamy – pozycjonowanie się w wyszukiwarce Google, Google AdWords oraz reklama za pomocą materiałów sponsorowanych. Ta pierwsza polega na tym, że nasza witryna internetowa pojawia się po prostu wysoko w wynikach wyszukiwania Google – przez co klient wpisując np. frazę „restauracja Wrocław”, jako jeden z pierwszych wyników zobaczy naszą stronę.
Drugi rodzaj reklamy online, czyli Google AdWords jest już nieco bardziej skomplikowany – i polega na tym, że nasza strona będzie pojawiała się bezpośrednio nad wyszukiwaniem Google, lub na innych stronach. Jest to nieco droższa i krótkoterminowa forma reklamy – ale w przypadku restauracji nada się idealnie. Trzeci, i ostatni z najbardziej podstawowych rodzajów reklamy – czyli używanie materiałów sponsorowanych. Ta reklama online polega na zyskiwaniu rozgłosu za pomocą wykupowania czasu na filmach u osób z dużą ilością subskrypcji na portalu YouTube, lub wykupowaniu specjalnych artykułów sponsorowanych na wielu stronach, akurat w przypadku restauracji będą to strony właśnie o tej tematyce.

Podsumowanie

Każdy rodzaj reklamy online jest efektywny, jeżeli jest odpowiednio zoptymalizowany. Żeby zagwarantować sobie jak największe zyski, powinniśmy skorzystać z usług profesjonalnej firmy.

  • Dante

    Ciekawy post…

  • Paweł

    To bardzo ważne, żeby się reklamować. Wkońcu ludzie muszą się jakoś dowiedzieć o restauracjach w pobliżu.

Najnowsze wpisy

Najnowsze komentarze

Archiwa

Kategorie

Meta

Facebook

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar