Czy pozycjonowanie stron internetowych jest efektywną reklamą?

google-pozycjonowanie-stron-internetowych

Pozycjonowanie stron internetowych należy do jednych z najbardziej popularnych sposobów na zareklamowanie swojego biznesu w internecie. Jeżeli chcemy stać się rozpoznawalną marką, oraz mieć dużo ruchu na naszej stronie internetowej, to logiczne jest na tym, żeby wyskakiwać na jak najlepszej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Jednak jak efektywne jest SEO, po jakim czasie zauważymy efekty i czy w przypadku każdego biznesu jest to odpowiednia forma reklamy? Jeżeli jesteście zainteresowani zakupem usługi pozycjonowania strony internetowej, to zanim to zrobicie – przeczytajcie ten wpis.

Pozycjonowanie stron internetowych – po jakim czasie zauważymy efekty?

Wszystko zależy od konkurencji oraz tego, jak dobrze nasza strona internetowa jest zoptymalizowana. Często duże efekty takiej reklamy widać dopiero po paru miesiącach, jeżeli jest odpowiednio zrobiona. Istnieją techniki, które pozwalają na znacznie szybsze wypozycjonowanie naszej strony internetowej, jednak są one niezgodne z Google, przez co na naszą witrynę internetową może zostać nałożony filtr. Dlatego jeżeli korzystamy z usług SEO, upewnijmy się że firma, z której usług korzystamy wykonuje SEO zgodne z Google, czyli takie które jest przyjazne czytelnikowi.

Jak efektywne jest SEO?

Zależy od tego, ile pieniędzy wydaliśmy na pozycjonowanie, oraz czy jest duża konkurencja. Zazwyczaj żeby zauważyć bardzo duże efekty pozycjonowania stron internetowych wystarczy, że nasza strona www pojawi się w pierwszej dziesiątce Google na wielu frazach. Mało kto wchodzi na drugą stronę, a sporo osób przegląda całą pierwszą, i dopiero wtedy decyduje, w który link wejść.

Czy ta forma reklamy zawsze jest dobra?

Można powiedzieć, że tak – w końcu nawet jeżeli ktoś nie kupi jakiegoś produktu, to będzie rozpoznawał nasza markę, gdyż wyskoczyła mu na pierwszej stronie wyszukiwań Google. Moim zdaniem nawet najtańsze pozycjonowanie stron internetowych jest warte wykupienia w zaufanej firmie, gdyż zwiększy to naszą popularność w internecie, długotrwale i stosunkowo niskim kosztem. Nie warto jednak korzystać z pozycjonowania, jeżeli często zmieniamy domenę – gdyż takie coś będzie po prostu źle się łączyło. Wtedy lepiej skorzystać z Google AdWords.

  • Piotr

    seo to super reklama

Najnowsze wpisy

Najnowsze komentarze

Archiwa

Kategorie

Meta

Facebook

Facebook By Weblizar Powered By Weblizar